Gamla forumet

Håller på att kolla in olika stater för fullt! Åh, jag vill veta var jag ska hamna! Google Earth är min bästa vän just nu:P Tog även den andra Hepatit B sprutan idag! Det gick bara bra, gjorde lite ont men det får jag leva med ;)

Ett tips för er som vill lära sig mer om de olika staterna och att vara utbytesstudent över huvud taget så rekomenderar jag gamla forumet hos utbytesstudent.se! Det är verkligen super och där står det hur mycket som helst och det finns mycket rolig läsning!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hepatit-B sprutan var ju döden! "Nu sticker det till lite" Yeah right!

Hahah :)

2010-04-08 @ 21:00:51
URL: http://foppaiamerika.blogg.se/
Postat av: NOWNA - NWNA.BLOGG.SE

Har du sett filmen Goodfellas? Tänder du på "Bad Boys"?

Postat av: Felicia

tack för tippset :) har suttit där och kollat i forumet nu ett tag haha :D

2010-04-10 @ 16:50:32
URL: http://feliciabs.blogg.se/
Postat av: Anonym

josephineqvist.blogg.se lär hennes blogg, grymt bra hon är i USA nu :)

2010-04-11 @ 10:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0