AL, CO, DE, MA, MD, WI...

Nu när jag lärt mig staterna någorlunda har jag tänkt sätta igång med förkortningarna! Min kompis blir alltid så irriterad när jag skriver ut hela statnamnet när vi chattar, men jag kan ju nästan inga förkortningar! Det ska jag plugga in :)

Nu är det sjukt nära till maj då jag förmodligen ska få reda på min värdfamilj och placering! Är inte inne i min utbytesmainia än, så tänker inte så jättemycket på mitt år just nu, men det går i vågor. Jag kommer nog bli mer spänd och nervös senare! Jag hoppas jag kommer på något bra ställe!

Snart kommer jag!







Förresten! Följ gärna min blogg med bloglovin!
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Cecilia

jag är inte alls alltid så irriterad! men det underlättar ju att du kan dom nu :D sååååå.... vad är vt?

2010-04-24 @ 21:45:03
URL: http://livingusa.blogg.se/
Postat av: My

Du kommer nog att få en väldigt bra placering (tror jag iallafall) :D

2010-04-25 @ 17:36:18
URL: http://myusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0