2 dagar!

Nu är det två dagar kvar till maj då jag troligtvis får reda på min placering! Det börjar bli riktigt nära nu! Jag håller på att förbereda mig på att det kommer bli bra var jag än hamnar, även om det är svårt.

Nu är det dryga 3 månader kvar tills jag ska åka! Jag kan inte fatta att tiden gått så fort! I sommar ska jag försöka tjäna ihop lite fickpengar. Tyvärr fick jag inte något av sommarjobben komunen i min stad delade ut, så jag får skaffa själv! De pengar jag äger räcker inte för tillfället så jag verkligen måste tjäna mer pengar. Jag hoppas verkligen det löser sig! Längtar till sommaren då jag ska umgås mycket med de jag håller nära innan jag åker!




Kommentarer
Postat av: My

Jag håller tummarna (tummen) för att du ska få din värdfamilj snart :D

2010-04-29 @ 23:28:09
URL: http://myusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0