Äntligen!

Imorgon är det skolavslutning! Imorgon slutar jag ettan i gymnasiet! Jag kan inte fatta det...

Samtidigt som det känns som om det var sjukt länge sen jag satt där första dagen i klassrummet med min nya klass, känns det som om ettan har varit förbi på en vecka. Tiden har bara försvunnit!

Gick runt planlöst på stan idag och hittade en skolavslutningsklänning! Jag hade redan planer på att ha en annan klänning men blev helt kär i denna lilla söta sak! Perfekt för en dag på stranden också!



Dålig bild, men aja, den bju ja på!

Kommentarer
Postat av: alice

Det blev ju superfint med jeansjackan till =)

Lycka till imorgon nu, det kommer gå mega bra!! Imorgon vid den här tiden har du SOMMARLOV <3

2010-06-08 @ 01:59:45
URL: http://engladflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0