You're hot then you're cold

Precis så kände jag när jag gick ut genom dörren från Linda. Efter att ha sett lite OC hos henne skulle jag börja vandra hemåt. Bara en hake. Termometern var nere på -25. Lite för kallt för min smak. Det till och med rök från hennes dörr när jag gick ur. Så kallt var det. Var tvungen att pälsa på mig dubbla strumpbyxor, mjukisbyxor, tröja, tjocktröja, sjal, halsduk, mössa och snowboardhandskar. Då frös jag inte, som tur var. Till min förvåning var det inte lika kallt som jag trodde. Det var faktiskt ganska skönt att bara gå. Fast det kanske berodde på att jag inte varit ute på hela dagen.

Imorgon (eller okej, idag) så blir det att gå på stan ett tag. Förmodligen kommer jag hem med en massa onödiga saker som bara skräpar. Och jag som ska spara. Jag måste verkligen skärpa mig. Fast vem kan undgå att tråna efter nya plagg i den nya HM katalogen? Allting var ju så snyggt! Något litet inköp blir det kanske. Sedan ska jag spara. Försöka iallafall.

Gillar denna låt. (Jag vet att du inte kommer att gillar den Cecilia ;))

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej, såg din kommentar. Jag rekommenderar YFU iaf, har faktiskt inget alls att klaga på när det gäller dom. Dom är alltid snabba med att svara, skickar ut all information i tid och så. Sen jämfört med typ vissa andra organisationer så är YFU USA väldigt bra också.



Och för mig var det inget problem med att flyga själv men jag har å andra sidan flygit själv flera gånger förut, från bla. Chicago och London.



ifall du har några andra frågor så är det bara att fråga. :)

2010-01-07 @ 05:30:55
URL: http://carolinaiusa.wordpress.com
Postat av: Elin

Jo, jag åker med Explorius :D Det funkar tydligen bra i Australien, så jag är inte så jätteorolig. Men jag har faktiskt hört en hel del om att samarbetet i USA inte funkar helt problemfritt. Men jag tror att dom bytt ut en av de "sämsta" organisatonerna :)

2010-01-07 @ 10:03:39
URL: http://elinoz.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Haha lite gubbrock meets roadtrip! nej, not my style ;)

2010-01-07 @ 23:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0