We're still standing here

Som jag förutsåg blev den här dagen lika glad som igår! Roligt i skolan, eller lite drygt med tanke på att vi jobbade nästan alla lektioner med en redovisning i engelska/naturkunskap som ska redovisas imorgon och det blev väldigt drygt i slutet.

Superglad blev jag när det visade sig att Cecilia har fått sin placering inför hennes utbytesår i USA! Hon ska till Arizona! Så himla coolt! Arizona ligger grannstat med Carliforninen och det är väldigt varmt där, 40 grader på sommaren! De har till och med kaktusar som blommor på tomterna! Jag är så himla glad för hennes skull att hon fick en av de delstater hon hade hoppats på! GRATTIS! Ditt år kommer att bli toppen!
Nu blir det spännande att se var jag hamnar om jag ska söka... Blev ännu mer motiverad och sugen att söka nu!

Toppendag för att sammanfatta! Härlig dag i skolan, härlig eftermiddag och nu hoppas jag på en lyckad kväll också!

We're still standing here
The future's just begun



Kommentarer
Postat av: Anonym

nu nu nu, måste berätta en sak för dig! Hör av dig=)

2010-01-23 @ 00:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0