Sista dagen på lovet

Idag blev det en tur till vindeln för att åka skidor, eller i mitt fall, snowboard! Jag hade med mig Cecilia och vi hade sjukt kul! Det var skönt att komma ut en hel dag, har varit lite mycket inne på sistone. Det gick inte så stelt som jag trodde, man har ju ändå inte åkt på ett år. Precis innan vi skulle åka hem fick Cissi låna min snowboard och jag fick ta över hennes skidor. Cissi hade lite problem att åka eftersom det var första gången hon stog på en bräda men det gick ändå hyfsat med min hjälp! Jag på skidor är väl inte världens bästa kombination heller... När man åkt snowboard i 5 år och sedan ställer sig på skidor kan man gissa resultatet... Jag hade nästan gjömt bort hur man åker skidor, det blir år fel håll liksom...

Det blev en lyckad dag och ett perfekt avslut på lovet!







Kommentarer
Postat av: Cecilia

"det gick ändå hyfsat med min hjälp" hahah, or noot!

2010-01-10 @ 19:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0