Oförglömligt

Vilken underbar helg jag har haft! Var till Ö-vik med ett supergäng som jag hade så kul med! Vi bodde i en jättefin lägenhet och lyxade oss med taxi överallt, haha! Kommer aldrig glömma de sena nätterna och härliga mornarna. Vi har dansat som aldrig förr och haft the time of our lives! På lördagen hann vi även med att gå på stan en sväng och flörtat till oss drickor och sallader till pizzan hos pizzaerian Castello - två gånger!

Jag har träffat många nya och härliga människor och detta är en helg jag aldrig kommer att glömma! De härliga danserna på slutet till de fina låtarna men fina personer, kan det bli bättre?

Stressad med packningen som jag var glömde jag såklart kameran hemma! Men ingen idé att sörja över det, Linda var smart nog att ha med sig sin! Blev lite bilder, lägger upp några sen!

Nu ska jag sova, har ändå dansat i 16 timmar i helgen och kommit i säng vid 6 på morgonen både fredag och lördag...

You came into my life and I thought
Hey, you know, this could be something


Kommentarer
Postat av: fanny

Vad är det du har varit på och med vem/vilka? är det något slags läger? :)

2010-02-01 @ 15:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0