Myspys!

Avatar var hur bra som helst! Jag och Alice satt som kungar längst bak i sofforna men våran filt! Hur mysigt som helts! Blev lite besviken på 3D dock. Det var inte lika mycket 3D som jag trodde det skulle vara, det var typ som att se en vanlig film. Det kanske berodde på att jag satt långt bak, jag vet inte.. Det var superkul att se hur roliga alla såg ut i de extremt fula glasögonen iallafall! Filmen var helt klart värd att se, den var så fin och annorlunda!

Jag har ångrat mig. Kameran som jag funderade på förut var för dyr... Jag har hittat en annan som jag ska köpa om jag nu ska köpa en ny. Denna har jag bara hört gott om och Canon är riktigt bra :)
Detta är en Canon Powershot sx120 IS.




Kommentarer
Postat av: alice

Så sjukt mysigt vi hade det. Med filt och allt liksom! : )

2010-01-05 @ 21:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0