Maybe it's true

Igår åt jag och familjen ute på Great Eastern för att fira mamma som fyllde år. Det var riktigt gott! Istället för att äta friterad kyckling (som jag alltid gör då vi är där) så tog jag kycklig med cashew nötter. Det var hur gott som helst! Det ska jag definitivt äta fler gånger.

Sedan blev det direkt till Linda där vi åt tryfflar och hallon. Mycket prat och en väldigt läskig Beck stog också på schemat. Beck kan vara riktigt läskiga alltså... Det var väldigt mysigt och det måste göras oftare!




Idag blir det nog att åka till Iksu (för första gången!). Ska träna där med Cissi och Pamela, det blir nog kul!


Det första man hör och kommer ihåg i en låt är melodin. Det är när man början lyssna på texten och förstår budskapet som man förstår hur otroligt fin låten är. Det är samma sak med människor. Det första man fångar är utsidan, det är det första man ser. Det är när man lär känna insidan som man förstår och ser personens verkliga jag

Love.

Kommentarer
Postat av: alice

Åhh, en ny favvolåt. Jag har lyssnat på den andra du la upp. Och det bara går inte att sluta lyssna på den. Ha en superdag nu My! 5 DAGAR

2010-01-24 @ 12:01:59
URL: http://umefotaren.blogg.se/
Postat av: Filippa

Myknutan (oj så bra jag är på smeknamn)!

Jag har hört att du skulle iväg på Öviksmaran till helgen, men om inte du skulle bryta benet eller något får du jättegärna komma till mig och äta middag klockan sexi med Matilda och de.

Annars DAAANCEEE

2010-01-24 @ 16:38:30
URL: http://fanner.blogg.se/
Postat av: linda

sv; jaa, jag blev som ett litet fan..

2010-01-24 @ 18:25:58
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0