Kamera

Just nu funderar jag på att köpa en ny kamera. Visst, min gamla är bra men bilderna blir lätt suddiga och vill ha en kamera som tar fina bilder :)

Just nu är jag totalt lost. Det finns en miljon kameror där ute. Man måste veta vilken upplösning, bildkvalite, zoom, märke man vill ha och tusen andra saker. Jag vill bara ha en bra digitalkamera (på gränsen till system) som tar bra bilder. Ska det vara så svårt att hitta en bra och billig kamera?

Hjälp! Har ni något förslag på bra kameramärken? Nikon, Canon, Olympus?

Kommentarer
Postat av: Filippa

fråga cassandra eller isabelle, de har ju varsin digital som är ganska lik en system

2010-01-02 @ 23:09:09
URL: http://fanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0