I've had the time of my life

Igår var en underbar kväll! Efter en långt skolvecka var det precis det här jag behövde! Vi hade hur kul som helst och det var verkligen the time of our lives. Allting flöt på som pingviner gör på is och kvällen fick en otoligt lyckad utgång! Var både slut och lycklig när vi lämnade i bilen klockan 1.30 i natt.

Musik är en människas bästa vän. Satte en lur musik i örat när jag skulle sova och råkade somna med iPoden på. Det är så mysigt att lyssna på musik innan man somnar. Det ger en ett lugn som lugnar vilka nerver som helst.

I morse blev det att gå upp tidigt för att jobba, men för en gångs skulle var det roligt, det är första gången jag jobbar för i år och det var riktigt mysigt att träffa alla igen.

Idag väntar massa plugg och en lugn hemmadag där jag ska få lite undanröjt. Nu kan jag inte sitta här, jag har massor jag göra!

Now I've had the time of my life
No I never felt like this before
Yes I swear it's the truth
and I owe it all to you



Kommentarer
Postat av: linda

vad glad jag blir my. nu hoppas jag att det blir en fortsättning - och det tror jag!! :D

2010-01-16 @ 14:58:00
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: alice

Alltså din kommentar ett ord till den TACK!!! Men blev så jätteglad för din skull. Och jag säger som min fina vän My säger till mig. - Det kommer lösa sig ska du se! Maran nästa vi hoppas på att de kommande 13 dagarna dit går fort som vinden... =D

2010-01-16 @ 18:23:18
URL: http://umefotaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0