That's where I'm gonna wait - For you

Nu har jag ont i hela kroppen, bokstavligt. Jag har fruktansvärd träningsvärk sen jazzdansen i måndags, sedan var det gym på tisdag och idag både dans och ridning. Snacka om att jag kommer ha ont imorgon också!

Som ni kanske märkt har inte någon ny design kommit upp på bloggen än, men jag jobbar på det. Har lite svårt att hitta bilder bara. Men den ska bli fin som bara den har jag bestämt! När den blir klar vill säga.

Jag måste berätta om en låt jag haft på hjärnan de senaste dagarna. Även fast jag inte tycker själva låten är så jättebra har jag samma mening i huvudet om och om igen! Ni har säkert hört den så lyssna och njut!

Meet me halfway, right at the boarderline
That's where I'm gonna wait, for you


Kommentarer
Postat av: alice

Vi får se till att försöka jobba bort träningsverken för, imorgon imorgon imorgon!!!!! = D

2010-01-14 @ 08:28:14
URL: http://umefotaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0