7 Fingers

Jag kom precis hem från en föreställning som heter 7 Fingers. Det är en grupp akrobater som från början var 7 stycken, de flesta från Kanada, men som nu blivit fler. De är väldigt duktiga och jag såg dem 2008 någon gång då de också var här i stan. Jag har inte ord till att beskriva hur talangfulla, modiga och grymt duktiga dessa gymnaster är. Det är inte alls som att gå på cirkus, det är så mycket bättre. De berättar en historia och lever sig in i den till 100%. Här är ett smakprov från en föreställning jag var på för 2 år sedan, kvällens show har inte kommit upp på youtube än ;) Det är alldra bäst i slutet, då är det som mäktigast! Titta och imponeras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0