Tell me what to say

Har så sjukt mycket den här veckan så det är inte sant. För att sammanfatta, 5 prov/läxförhör/inlämningar på 4 dagar. Det är inte mänskligt och borde förbjudas. Jag ska göra mitt bästa för att klara mig igenom veckan, hoppas att nästa vecka blir lugnare.

Linda kom över ett tag och räddade mig från allt plugg. Vilken solstråle! Vi satt och pratade framför tända ljus och en kopp te och vatten, hur mysigt som helst! Det måste vi göra oftare, det var så länge sen sist!

Ni kanske kom ihåg att jag sa att jag skulle ändra designen på min blogg. Det ska jag också... när jag får lite tid över. Jag exprementerar med lite olika headrar och designer så vi får se hur det ser ut i slutändan!

Nu ska jag sova, god natt!

Kommentarer
Postat av: linda

JA! och nästa gång blir lördag :) jag saknar dig redan.

2010-02-09 @ 07:56:23
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0