Rinner ut i sanden...

Jag hatar pluggdagar då man är hemma för att göra en massa plugg och sen när dagen är slut känns det som att man inte gjort ett skit. Idag var jag bara hemma och försökte få lite plugg ur världen. Det känns som att jag inte kommit någonvart fast jag började klockan 12 i morse och sedan hållt på till och från...

Ska nog göra som Alice och lista saker jag gjort så känns det kanske bättre...

Jobbat
Pluggat tyska glosor
Läst svenska läxa
Pluggat inför engelskaprovet

Jag har faktiskt hunnit med litegrann iallafall... Nu ska jag plugga lite mer tyska innan det blir dags för sängen. Hoppas ni har haft en mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: alice

Man borde göra fler listor det känns så bra när man får stryka över sen :)

Bra jobbat My, du hann med himla mycket!! Men, det kanske är plugg man ska ägna söndagen till :D

2010-02-08 @ 08:22:43
URL: http://umefotaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0