Ledig

Idag har jag varit ledig! Det var fruktansvärt skönt att sova ut i morse, sov hela 9 timmar! Det är mycket för att vara jag... Idag har jag gått på stan men lyckades gå hem utan att ha köpt några kläder! *stolt* Däremot blev det lite annat onödligt men det får man räkna med tycker jag... Min lediga dag spenderade jag på som sagt på stan med Cecilia där vi även stötte på Linda vilket var bara trevligt!

Ikväll blir det att träna in den muntliga redovisningen för imorgon, usch, jag HATAR att prata inför klassen! Lite tyska kan jag nog klämma in också. Sedan klockan 22 blir det belöning för all möda jag gjort (kommer göra förhoppningsvis), Tough Love går på tv! Älskar det programmet om hur tjejer ska hitta den rätta. Se det!

Har varit på strålande humör idag och hoppas att de håller i sig! Tänke bjuda med en spontanbild tagen med mobilen från söndag morgon i ö-vik. Vi väntar på taxin och sitter och värmer oss på elementen i ett trapphus, men alla väskor! Alla är som zombies, eller ska man säga dansbakis?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0