I've got 99 problems...

... kanske inte riktigt men Cecilia har gått runt och sjungit på en låt som går så hela dagen! Nu är tisdagen snart slut, bara en massa redovisningar kvar. Jag behöver inte redovisa idag eftersom en i min grupp inte är här så det blir imorgon. Hade velat göra bort det idag, but what can I do? Var nyss uppe och redovisade iallafall, det gick förvånansvärt bra! Mycket bättre än jag trodde det skulle gå. Var inte ens nervös eller rodnade!

Har även haft gym på idrotten vilket var chill, vi fick gå typ en halvtimme tidigare. Åt en supergod macka på Subway och snart blir det hem och plugga, plugga, plugga :( Har lite matte som måste göras och även tyska. Ska bli så skönt när det är gjort!

Har glömt att säga att jag har en intervju med utybytesorganisationen YFU på torsdag! Jag ska bli intervjuad om mitt eventuella utbytesår som jag åker på i augusti isåfall! Är lite nervös inför vad de kommer att fråga men intalar mig själv att det kommer gå bra!

Så här roligt vi på lektionerna på UIG ;) Haha, shit hur man ser ut efter en en dag i skolan och snöstorm!




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hahah nice piics ;)

2010-02-02 @ 16:34:54
Postat av: maggan

Men guu va häftigt med ett utbytesår! Vart ska du isf åka?

2010-02-02 @ 18:53:29
URL: http://mysigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0