God bless America

Nu är intervjun med YFU klar! Det gick bättre än förväntat! Det kändes som att prata med kompisar nästan. Jag var lite nervös innan men det gick över när de kommit och vi satt och ner och börjat prata. De frågade de vanligaste frågorna om varför jag ville åka som utbytesstudent, varför USA, om jag rest förut osv.

Det var tre stycken som intervjuade mig och två av dem hade själva varit iväg ett år, en till USA och en till Holland. Det var intressant och höra vad de hade varit med om och jag blev ännu mer taggad! Om allt går som det ska är jag i USA om 6 månader... Shit, det kan man inte tro. Men det är en once in a life time upplevelse som jag inte vill missa även om jag kommer sakna alla här till tusen så finns de riktiga vännerna kvar när jag kommer hem igen! Nu väntar jag bara på antagningsbeskedet som kommer om ca. en månad. Hoppas jag blir antagen!

Nu blir det matte som alltid, provet är imorgon. Skönt att göra bort det. Önskar jag kunde säga att jag sitter här men en kopp rykande te i handen och tända ljus men tyvärr dricker jag inte te (smakar ju bara varmt vatten!) och jag har inga ljus heller... Måste investera i ett par ljus! De är så mysiga! Det ska göras i helgen!

Kommentarer
Postat av: linda

lova att jag kommer bli en stöttande vän om du åker :) men just nu - du får inte åka!! jag kommer sakna dig alldelens för mycket!!! förstår du inte det?!!?



ljus och varm choklad passar alldelens perkeft också! ;) :) storkram på dig finvännen!

2010-02-05 @ 07:40:03
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: alice

Myyy... så glad för din skull och om du åker ska vi ha en lång prat vecka innan. Men just nu får du absolut inte åka det kommer aldrig gå!!! Vem ska då säga att allt kommer gå bra???

2010-02-05 @ 13:07:08
URL: http://umefotaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0