Forever today, forever tonight

Idag har jag varit med om något riktigt pinsamt. Vi hade dans på skolan och vi håller på att göra en ganska svår koregrafi på hip-hopen där vi ligger på golvet och snurrar och en massa. Det började med att vi gjorde allting i helgrupp och sedan två små grupper. Det var inte så farligt och vi har gjort så förut, men sen fick vi dansa två och två plus att vi skulle förmedla en känsla sammtidigt!
Jag menar, hallå? Jag kan inte tänka på hur jag ska dansa, vilken arm som ska ut, hur länge snurren på golvet varar och hålla en min! Dessutom är teater det värsta jag vet då jag har jättesvårt att förmedla ett budskap med kroppen och ändra tonläge med rösten på begäran. Dansen var rolig för en gångs skull iallafall och det var kul! Lite jobbigt att jag har ridning direkt efter det men det går bra, är helt slut nu men det funkar!

Nu blir det mer plugg som väntar, men listan blir kortare! Har haft sjukt mycket i vecka så det ska blir skönt när det blir fredag!

Tyskaprov
Spanskaprov
Svenska läxförhör
Georafiinlämning
Engelskaprov 


Kommentarer
Postat av: alice

MYYYYYYYYYYYYYYYY, typ du jag och två stora koppar te? Typ igår var VÄLDIGT BRA!

2010-02-11 @ 08:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0