Fly with me

Redan fredag imorgon! Dagarna bara flyger förbi! Jag och Cecilia disskuterade idag vem som hade flest låtar på sin Spotify-lista. Hon tyckte att det var fusk att jag hade drygt 100 låtar bara med Tokio Hotel, men det tyckte inte jag eftersom det också är musik och att jag fortfarande hade fler än henne om jag tog bort dem :P Visst, min Spotifylista kanske består till 30% av Tokio Hotel, men so what? Och vet ni? Idag är det prick 2 veckor och en och en halv timme tills jag står där i Globen och ska se dem, LIVE! Shit vad jag längtar! Vi ska ha så kul!

Några kompisar visade en ascool video idag där de satt ihop en massa olika låtar och bildat en ny! Det är inte bara en massa random låtar utan den har tänkt till så att texten ska bli bra också!


Kommentarer
Postat av: alice

Idag är det FREDAG My, we love it! Det ska bli så mycket prat och många roligheter ikväll att vi inte har något röst imorgon! Det gillas, äre ok eller?;)

2010-02-19 @ 10:50:54
URL: http://umefotaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0