Can you hear me

Måste börja med att säga tack för alla söta kommentarer jag fått, jag uppskattar dem verkligen! Dagen har rullat på som vanligt, kom nyss hem från ridningen och nu blir det mer plugg, tyvärr... Ska bli så skönt på fredag då matteprovet är gjort! De flesta tycker procenträkning är lätt men jag har alltid haft lite svårt för just det... Jag får plugga mycket och helt enkelt hoppas på det bästa!

FYI, är aldrig en nachotallrik på Starz, det är inte gott. År det till lunch idag och det var typ jättelite kall köttfärs och orange, äcklig Mcdonalds ost. Haha, låter lite bortskämt men om man äterpå resturang varje dag upptäcker man att det inte är så gott som man tyckte från början...

Nej, nu måste jag sätta igång och plugga!

Kommentarer
Postat av: Ada

Och du nacho tallrik på Starz är jättegott! Bara för att du har ost på!, som jag alltid sagt det är mycket godare utan. nu har du ännu ett bevis på det,.

2010-02-04 @ 16:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0