Alla hjärtans dag

Idag är det den 14 Februari = Alla hjärtans dag!

Dagen började bra då jag vakande upp med fina kompisar efter en härlig (och sen!) filmkväll. Det blev inte så sent för mig dock, eftersom jag bara sov 4 timmar natten innan var jag rätt trött och somnade lite före alla andra... Fast klarade mig till tre iallafall!

Sedan bar det av till alla sportaffärer som finns i denna stad på jackt efter ett par skidglasögon. Det blev mindre lyckat, hittade inga fina. När jag kom hem umgick jag bara med familjen och nu har jag varit så duktig att jag till och med städat hela mitt rum - ordentligt! Fick även en present av familjen på denna fina dag! En chokladask med chokladhjärtan! Blev superglad och kan avslöja att det inte finns mycket kvar i den nu...

Hoppas ni söta lösare också fick en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0