The best

Jag måste säga att en av de bästa sakerna jag vet är att komma hem och byta de tajta jeansen eller strumpbyxorna mot ett par mjukisbyxor och bara sätta sig i soffan men en kopp varm choklad eller nåt. Det är så skönt att bara komma hem och ta det lugnt ett tag ibland.

Det var allt annat än vad som hände idag. Först ett jobbigt danspass, sedan direkt sätta sig i bilen och övningsköra lite innan det bar av till ridningen. Puh, nu är jag helt slut. Har egentligen tyskaläxa att göra men får göra den lite slappt framför idol, orkar inte sitta med den sen...

Jag kan tipsa med en låt som en kompis visade mig idag. Har hört den förut men inte den här versionen, jag blev förälskad direkt, låten är så bra! Lyssna och njut.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0