Second hand

Idag har jag varit och shoppat på secondhand!
Det var loppis idag och jag och en kompis åkte dit och kollade. Jag hittade faktiskt lite grann.
Jag hittade en tröja där det liksom sitter fast en väst ovanpå. Det låter helt knäppt men det var faktiskt ganska snygg och den kostade bara 30:-. Jag köpte även en svart t-shirt som är en myspys tröja som man kan ha hemma när man bara vill ta det lugnt. Och så til ldet sista, jag hittade världens finaste sjal för endast 30:-!
Dn är en fin brunfärg och gör sig inte lika bra på bild, men jag gör ett försök ;)



Den blev lite suddig, ledsen för det. Ikväll kanske det bär av till rödäng, vi får se. Är grymt godissugen så ska nog ta en prommis till affären nu, ha det bra, vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0