Plugg

Sitter just nu i ett berg av böcker och papper. Plugg alltså. Har mycket att göra nästa vecka, gymnasiet är typ dubbelt så hårt som högstadiet och man måste göra klart allt dubbelt så fort. Väldigt jobbigt i längden. Spotify är min livslina när det gäller plugg, bättre uppfinning finns inte!

Ikväll är det One Tree Hill så ett litet ljus och ett avbrott i plugget blir det nog. Det blir nog fler än det skulle jag tro, men nu måste jag fortsätta så jag får något gjort.

Var hos Linda igår föressten, det var jättemysigt och vi såg den nyaste Wallander, bra film. Hennes nya kattunge Mimmi är så himla söt så det är inte sant! Vill också ha en katt...

Hoppas ni har en bra söndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0