Nyklippt

Så har man klippt sig. Brukar aldrig vara nöjd när jag varit hos frissan, det tar ett tag innan man vänjer sig, men nu är jag faktiskt riktigt nöjd med hur det blev. Hon klippte som jag tänkt mig och det ser mycket fräshare ut nu, innan var mitt hår så nött och livlöst.

Imorgon är det fredag! Slutar efter lunch, gud vad nice!
Ikväll blir det att plugga lite, har samhällskunskaptprov på onsdag...

Funderar fortfarande på det här med mobiler... Jag vill så gärna ha en ny...
Just nu är denna favorit:


En touch mobil. Någon av er läsare som har en touch? Hur är dem?

Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad bra att du blev nöjd! Haha den turen har jag aldrig. Hatar att klippa mig, dom gör aldrig som jag vill. morr :@

2009-09-04 @ 13:22:02
URL: http://idathewiseone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0