Hands everywhere

Idag har vi haft inredningsdag i skolan där vi själva fick inreda klassrummet som vi ville ha det!
Hela klassen fick 1200 kr att inreda för. Vi samlade själva ihop 400 kr till en soffa utöver det vi hade, annars skulle der inte räckt. Killarna i klassen tog på sig att hämta soffan som vi köpt på blocket, vilken lämnade alla tjejer att gå och shoppa.
Hur tror ni det gick?
10 tjejer som ska samsas om vilka saker man ska köpa och var?
Det blev en massa tjaft, lite skrik, mycket irritation och väldigt stressigt. Tillslut lyckades vi samsas och köpa det vi skulle iallafall, tur! Vi köpte en klocka, lite ljuslycktor, ljus, varmvattenkokare, målarfärg och penslar.
Vi skrev våran klass och skola på väggen och sedan fick man händerna målade i röd, bli eller lila färg som man sedan skulle trycka på väggen. Jag måste erkänna att jag var lite skeptisk först men det blev skitsnyggt tillslut!
Det var en härlig stämning i klassen och alla sammarbetade.
Här kommer några härliga bilder på min underbara klass!



PS. Om ni ser mig imorgon - det är inte jag - har stilbytardag och ska klä ut mig.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

HejHej! vad är det för linje du går nu igen?

2009-09-21 @ 18:49:32
URL: http://elliiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0