Get emotional

Jag vet inte vad som hände.
Satt och läste en artikel on Patric Swayze's död och började plötsligt att gråta.
Det har ingenting med Patric att göra, Dirty Dancing är en toppenfilm, men jag är väl helt enkelt inne i en jobbig period nu.

De senaste dagarna har mitt humör varit som en berg och dalbana. Det är nästan som man blir rädd för sig själv. Ena sekunden kan jag vara glad och skratta åt något som egentligen inte är kul, en sekund senare gråter jag för att Swayze har dött och innan jag vet ordet av kan jag vara så arg så jag har lust att slå till någon.
Men, men, I'm a teenager...

Hösten börjar komma på allvar nu och det känns.
Vi hade friluftsdag på skolan idag där vi skulle cykla runt en sjö som heter Nydalasjön. Vissa fick gå (och springa men vem springer frivilligt?) men jag och en kompis satte oss på cyklarna och trampade iväg.
Det var 8 km runt och vi tänkte att det är väl inte så himla långt.

In my face.

8 km är en hel evighet! Det tog typ 40 minuter att cykla hela vägen. Det låter lite bortskämt men det skiter jag i, det var asjobbigt! Sedan skulle jag cykla hem igen genom halva stan...
Jag åkte dit, cyklade runt en himla sjö, grillade korv i tio minuter, för att sedan cykla hem igen.

Kort dag blev det iallafall, slutade vid halv 11.

Idag är det IDOL! Från in underbara (host) stad, Umeå!
Idol är verkligen ett program som lyser upp lite i höstmörkret, speciellt nu som det är lite knakigt med andra saker...

Till sist, ni som orkat läsa mitt superduper långa inlägg, vilka är det som läser min blogg?
Skulle vara jättekul att veta!

Och som ni vet, kommentarer är guld värda!


Kommentarer
Postat av: pauline a

jag läser din blogg my:)

2009-09-16 @ 20:18:51
URL: http://paulineader.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag läser också :)

2009-09-17 @ 17:03:09
URL: http://elliiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0