Dans!

Nu har jag kommit hem från att dansa hela natten lång!
Och det blev det verkligen!
Jag och Linda kom till Öviksmaran halv åtta och var hemma i lägenheten som vi lånade där klockan fyra.
Och däremellan dansade vi nästan hela tiden. Efter tolv blev det mest foxtrot för mig eftersom mina ben och fötter kändes som tegelstenar och det började kännas att man gått upp klockan sju på morgonen.
Men riktigt kul var det iallafall!

Vi blev lite bortskämda när vi var där nere eftersom vi åkte taxi överallt. Lite dyrt kanske, men lyxigt. Eller så dyrt blev det inte, vi fick faktiskt rabatt på två av våra fyra resor.
Första gången var chaffisen snäll att stanna mätaren på 80kr och ändå köra i nästan 5 minuter till.
Andra gången kostade det 90kr och då la jag fram en hudring och fick en 20 tillbaka som "drix" för att jag inte skulle få småpengar ;)
Det finns snälla personer här i världen.

Här är en bild på bussen till Övik där jag och Linda förundrades över att vi kunde vara ute på internet i bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0