Chocolate

Fick en bra start på dagen när Linda kom och åt frukost hos mig direkt efter jobbet. Det var mysigt och vi måste göra det igen snart!
Idag har det inte hänt så mycket faktiskt, mest varit hemma och chillat. Känner att jag måste ta tag i pluggningen snart... Aja, nu har jag iallafall några mattetal ur vägen...

Vid tre blev det fika på Waynes, riktigt trevligt var det! Mer fika på söndagar säger jag!




PS. Ni kanske undrar var jag får alla blider ifrån...
ag måste avslöja att jag inte har tagit alla bilder själv som jag lägger ut, nej, de som jag har tagit själv skriver jag är från mig men de andra är tagna från en fantastisk sida som heter http://www.deviantart.com/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0