Changes

Som jag nämnde hade vi stilbytardag idag. Jag var emo. Jag trodde inte mina ögon när jag var färdig och kollade mig själv i spegeln i morse! Emo är så långt ifrån min nuvarande stil man kan komma! Jag hade alldeles svart smink runt ögonen, svarta läppar och nästan helsvarta kläder. Jag hade blå tights och över dem sönderklippta svarta tights. Sedan hade jag svarta shorts och en för stor tröja med en massa brosher och knappnålar på. Håret var tupperat till max och jag såg typ ut som ett troll.

Det var jättekul att gå runt på stan och se allas blickar!
Det är sjukt hur mycket folk stirrar! Jag tänker aldrig bli emo, alla stirrar som bara den!
Visst, om jag trivdes i stilen kanske jag inte skulle ha några problem med det men emo är absolut INTE jag och ni som känner mig vet det. Det var sjukt kul iallafall, fast jag skulle nog inte göra om det, en gång räcker.

Vad tycker ni, passar jag och Cecilia som emo, haha?


Kommentarer
Postat av: Ada

Hahah det blev ju snyggt x)

2009-09-22 @ 19:05:09
URL: http://:)
Postat av: Cecilia

vi ser hemska ut!... fast ja, det var ju meningen.

2009-09-22 @ 19:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0