Orientering

Idag var det orientering som stod på schemat för idrott. Jag och två tjejer till tog på oss att ta några kontroller i, den jag skulle kalla, gigantiska skogen. Vi virrade bort oss redan på första kontrollen men hittade de andra två tillslut. Det var faktiskt härligt att gå en liten promenad på morgonen måste jag säga. Skogen är så fin nu på hösten. 

Idag har jag inte gjort något speciellt, Linda kom över och vi hade mysigt med tända ljus och mycket prat. Härlig kväll! Och på toppen av det har jag fått min mobil! Den är skitsnygg och jag är supernöjd! Lägger nog in en bild så snart jag kan så ni ska få se den förutom de där tråkiga bilderna man hittar på google ;)  

Nu ska jag sova, håller på att somna vid tangenterna nästan.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0