New York baby!

Från tjuvlyssnat:
Två fjortistjejer sitter och pratar om vad de ska göra efter att de har slutat 9:an.
Tjej 1: Man kanske borde åka till USA och bli en sån där… auschwitz.

Min kompis Cecilia ska göra ett utbytesår till USA nästa år och jag hoppas till gud att hon har mer koll än de här tjejerna! Nej, men det vet jag att hon har så det är nog lugnt, men jag kommer att sakna henne som bara den!

Jag skulle också gjort ett utbytesår om man inte behövde gå om ett år.... Eller gå om, gå ett år extra. Men det låter hur kul som helst och om man inte behövde gå om skulle jag sätta mig på planet direkt! Tänkt att uppleva allt det där med cheerleaders och se USA... Okej, det kanske inte alls är som i filmerna men lite kanske? Jag skulle vilja se de där gula taxibilarna i New York och Hollywoodskylten i LA... På tal om NY, Cecilia ska dit på höstlovet! Om jag är avundsjuk? Nej då... *visslar*. Nej men jag hoppas hon får jättekul och jag ska ju faktiskt till Budapest, det ska bli jätteroligt.

Att bero på New York, den här kören av mellanstadiebarn(?) är helt fantastiska! PS22 heter dom och alla lever sig in sådär härligt, annat var det på mina musiklektioner i typ femman...


Kommentarer
Postat av: linda

AAh, så grym kör alltså! vad glad man blev!

2009-10-18 @ 22:10:57
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: linda

AAh, så grym kör alltså! vad glad man blev!

2009-10-18 @ 22:10:58
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Aww sweetie, jag kmr sakna dig med! Mer än du kan ana :)Grym kör btw!

2009-10-18 @ 22:28:45
Postat av: Ida

HAHA älskar deras kroppsspråk! Åh jag vill också göra ett utbytesår, men synd att det är så dyrt :(

2009-10-19 @ 17:48:55
URL: http://idathewiseone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0