Depressing

Jag tycker att en av de mest deprimerande sakerna är när man har glömt mobilen i jackfickan eller något så man inte har kollat den på väldigt lång tid och man upptäcker då när man tar upp den att man inte har några nya sms. Nu får ni inte tro att jag är värsta mobilnörden men jag tycker bara det är så roligt när man fått sms, när det står "du har ett nytt meddelande". Sånt förgyller min dag, bara ett litet sms betyder för mig. Jag gillar spontana sms som kan vara helt flum, det är bara härligt.

Idag har jag varit på superhumör, det har varit en rolig dag, jag älskar mina klasskompisar! Det enda negativa är att vi har börjat läsa georgafi i block igen, vilket betyder att vi har det varje dag i typ 3 veckor... Så himla drygt, vi har världens drygaste lärare, man somnar nästan när han pratar... Spanska prov imorgon, måste plugga nu, hoppas det går bra!

Tokio Hotels nya skiva släpps imorgon! Hoppas den ligger och väntar i brevlådan när jag kommer hem!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0