Chaos

Just nu är det kaos på mitt rum. Kläder ligger slängda lite överallt och det är allmänt stökigt. Jag håller just på att börja packa, ja ni läste rätt, börja packa, jag är alltid ute i sista sekunden men att packa. Imorgon bär det av och jag börjar packa nu. Fast samtidigt tycker jag inte det tar så himla lång tid att packa, det är bara att gissa att det man vill ha med sig är tvättat... Upptäckte också på bilden att jag bara har typ svara och vita kläder, haha!

Jag är spänt på imorgon iallafall, det ska bli jättekul att resa till Budapest! Har laddat upp med en massa tidningar att läsa på planet och lite godis blir det nog också.

Såhär det det ut på min säng just nu:


Jag hinner nog blogga en gång till innan jag far, efter det kommer jag inte kunna blogga förän på tidigast fredag då jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Rano

tack så mycket, du med! :)

2009-10-25 @ 17:21:03
URL: http://ddarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0