Break down

Jag höll på att bryta ihop när jag satt på skolan och mitt spotify kraschade. Jag försökte få igång någont låt och då började den bara flippa mellan olika låtar samtidigt som det inte kom något ljud. Jag fick upp ett medelande att det var nåt fel på mitt soundcard och att "spotify can't play music". Jag provade installera om det och allt men inget hjälpte. När jag kom hem gjorde jag ett uppgivet försök att starta om datorn. Och då började det funka igen! Vad idiotiskt att jag inte bara startade om den från början... *suck*. Där led man en hel dag utan spotify = toryr.

Lyssna gärna på min playlist förresten!
http://open.spotify.com/user/myknut/playlist/0IYrn6AKnXU2iqwhLc5hBs

Spotify in my heart <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0