Angel don't you cry, I'll meet you on the other side

Har nyss gjort engelska läxan som gick ut på att man sitter och pratar med sig själv haha! Nej, men man skulle läsa upp en saga som man gjort och spela in det till bilder som man själv ritat, som en bok ungefär. Det är skitkonstigt för det känns som att prata med sig själv... Och så är det så irriterande för att man måste ta om det hundra gånger för att man stakar sig och säger fel hela tiden - nu vet jag hur skådespelare känner!

Nu ska jag tagga FAME imorgon! Den verkar så himla bra och det ska bli så roligt! Jag taggar även lunch på resturang - som vi får varje dag men ändå, det är dagens höjdpunkt!

Nu ska jag snart sova, måste sova tidigt ikväll, har blivit alldeles för sent de senaste nätterna...
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0