When you can't breath, I will be there

Jag försöker bli av med min hemska förkylning genom att bara ta det lugnt. Tråkigt, men bästa medicinen. Och man hinner få så himla mycket gjort! Har till och med hunnit städa lite i mitt bombnedslag till rum...

Jag tänkte visa er allt fint jag köpt i Budapest! Jag hittade mycket fina kläder som jag kommer att använda. Det var lite kul med priserna dock. Om man tittade på en tröja kunde det stå 3000Ft (Ungersk valuta). Det är inte så mycket egentligen, det blir ca. 120 svenska kronor, men man blir lite chockad när man kollar på prislapparna när man är van vid att räkna svenska kronor... Såhär kunde det se ut:


Det här är vad jag shoppade iallafall:


-En vinterkappa
-Två koftor
-En sjal
-En randig långärmad tröja
- En t-shirt
- Ett linne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0