This is it

I helgen har jag hunnit med mycket - utom att blogga. Jag har helt enkelt inte haft tid och lust men du gör jag det! Idag kommer Cissi hit och vi ska ha en riktig pluggdag, båda har fått lite panik över provet vi har på tisdag som varken jag eller hon har pluggat alls till.

Igår hade jag en mysig kväll med underbara tjejer, det måste vi göra om! Blev gansk sent så det slutade med att jag fick ta min gamla cykel och cykla hem i snön klockan 2 på natten. Det är ganska mysigt att cykla när det snöar faktiskt, fast jag föredrar att gå, man får inte så många flingor i ögonen då...

Idag är det farsdag och det blir nog att åka runt och äta lite tårta överallt, har redan hunnit vara hos min morfar och firat honom!

Jag har även fått ett presentkort på bio idag, jag vill jättegärna se Michael Jackson filmen This is it , någon som är på?


Kommentarer
Postat av: rebecka

åååh filmen är verkligen värd att se, så himla bra! har sett den 2 gånger hehe..

2009-11-09 @ 20:21:30
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0