Shimmering Red

Så var ännu en vecka nästan slut. Imorgon är det fredag igen och det är helt sjukt hur fort det går! Det känns som om dagarna bara flyger iväg!

Hade sovmorgon i morse och hade tänkt ta en skönhetssömn, men icke sa nicke. Kom i säng vid ett och somnade först vid 2-3. 1000 thing running thorught my head. Lyckades ta mig genom dagen iallafall och Cissi följde med hem efter skolan och vi lagade en köttfärspaj som blev supergod!

Nämnde att jag köpte ett par nya jeansleggings som jag tänkte jag kunde visa eftersom jag hade dem idag. Otroligt bekväma och de ser verkligen ut som jeans tycker jag!

Dagen outfit:

Sorry för att bilden blev lite mörkt men man kan ju inte ta med blixt i en spegel...

Passade även på att ta hand om naglarna genom att måla p ett nagellack som jag köpte idag för 70(!)kr. Herregud, vart är världen på väg när man får punga ut 70 spänn för ett nagellack...

Detta blev resultatet:

Fint va? Maybelline, sitter som beget!


Kommentarer
Postat av: linda

imorgon my - IMORGON!

2009-11-26 @ 22:36:59
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0