Äntligen!

Äntligen är det torsdag! Denna torsdag är nämligen väldigt speciellt och jag har väntat på den väldigt länge. Det är nämligen European Music Awards (EMA) idag! Och gissa vilka som är nominerade till "Bästa grupp" och ska uppträda med en av de finaste låtar jag vet, "World behind my wall"?

Tokio Hotel!

Jag har röstat som en galning och hoppas de vinner ikväll! Jonas Brothers ska INTE vinna på TH's hemmaplan - Berlin. Inte nog med att EMA är ikväll, idag hämtade jag ut biljetterna till konserten den 4 Mars!
Emelie - Stockholm here we come!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

ÅÅ va roligt, jag skulle också vilja se dom :) Men du får visa bilder och sånt sen

2009-11-05 @ 18:40:53
URL: http://elliiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0