Tidiga soliga mornar

Så har valborg varit. Jag var med några kompisar och tittade på brasan igår, vi hade jätteroligt! Jag brukar tycka det är jättetråkigt att bara stå och titta på brinnande pinnar men i år var det faktiskt roligt. När vi lyckades ta oss hem i kylan såg vi på Twilight, världens bästa film! Somnade där någon gång vid två och gick upp halv åtta för att Filippa skulle åka bort. Lite halvjobbigt att ta sig upp med det var faktiskt ganska skönt att komma upp tidigt för en gångs skull.

Efter lunch ska jag ner på stan och käka en glass på torget med Cissi, det är jättefint väder ute! Tyvärr håller jag på att blir förkyld så jag hoppas jag kommer att kunna njuta av solen iallafall!

Vi ses! 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gå upp tidigt för en gångs skull?! My, du måste ju alltid gå upp tidigt! Jag tyckte att det var skönt att FÖR EN GÅNGS SKULL få sova ut! Haha, men kul att det blev lyckat! Gillade Linda twilight? :)

2009-05-01 @ 11:58:03
Postat av: linda

en underbar kväll!!!

2009-05-01 @ 13:52:12
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh jag ÄLSKAR twilight :D (vem gör inte?) har väll sett den typ 8 ggr, och mina kompisar blir skitsura för att jag sitter och viskar alla replikerna i förväg 8D (besatt? Neeeeejdå)

2009-05-04 @ 19:07:53
URL: http://idathewiseone.blogg.se/
Postat av: haniini

jaa ;P

2009-06-05 @ 17:09:01
URL: http://haniinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0