Helg

Gud vad skönt med långhelg! Eftersom vi var lediga på fredag hade vi en extra dag ledigt vilket vad hur skönt som helst! Det känns att det är slutspurt i skolan nu, vi har inte så många prov och de arbeten vi gör är de sista vi gör i grundskolan. Så himla skönt!

Idag var jag på loppis. Jag tyckte det var bättre förra året men jag hittade en riktigt fin kjol som jag är extremt nöjd över. Här är en bild:


För någon dag sedan köpte jag äver tre par skor på skopunkten! Tre för två ni vet. Jag lägger in bilder på dem senare. Ett par är ett par svarta ballerinaskor med spänne vid tån och en pytteliten klack, det andra är också svarta fast högklackade och liknar brottarsandaler och de tredje är också högklackade fast bruna med öppen tå och med en liten guldlänk vid tån. Jag kan knappt berga mig för att använda mina nya skor!

Hoppas ni gör några fynt i vårrean också :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fin kjol! Härligt att du blev nöjd :)

2009-05-03 @ 18:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0