Bal!

Imorgon är det bal! Gud vad mycket det är att tänka på, jag tror jag blir galen!

♥ Ska jag ha med mig ett par andra skor än mina 10cm högklackade pumps ifall jag får ont av dem?
♥ Var ska jag ha skorna? Jag vill inte ha en för stor väska, det passar inte till klänningen.
♥ När ska man vara där? 10 minuter innan, 5 minuter före?
♥ Vilken färg ska jag ha på naglarna? Rött, fransk manikyr?
♥ Ska jag duscha kvällen innan, på morgonen samma dag eller på eftermiddagen precis före balen?
♥ Vad ska jag göra om håret inte blir bra? Kommer jag att kunna fixa det så det ser snyggt ut?
♥ Vad händer om jag spiller någonting på min vita sidenklänning? Hur ska jag få bort det?
♥ Vad händer om jag ramlar i mina pumps?

Ahhhh! Ni ser, miljoner med frågor! Men jag måste övertala mig själv att det KOMMER att gå BRA! Det MÅSTE gå bra, och det kommer det. Det kommer nog att bli kul, det är inte i hela världen om jag råkar ramla eller så.
Nu måste jag plugga lite inför våra två SISTA prov i hela grundskolan! Gud så skönt när de är avklarade.

Take care!  

Kommentarer
Postat av: Cassandra

sv: åhh, shit vad kul! :D vi ses!



Du det kommer gå super bra!

Vi har också bal, men det är den 8 juni, men du lycka till! :D



Kram C

2009-05-26 @ 19:12:16
URL: http://madebycassandra.blogg.se/
Postat av: Filippa

Naj, My nu gör du folk nervös! Men jag lovar att fånga dig om du ramlar i pumpsen. Kör på dem! Pussoch kramkalas!

2009-05-26 @ 19:51:07
URL: http://minvilljagminnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0