Mysig Torsdag

Idag är det Torsdag. Gick till skolan bara för att veta att i princip alla mina lektioner var inställda så det var bara att gå hem igen. Kändes lite surt eftersom man hade pallat sig upp klockan 06:30 imorse men ändå skönt att få en ledig dag :D

Vid tretiden mötte jag upp Filippa vin Waynes och köpte en ganska god fruktig smoothie. Vi hade jättetrevligt och roligt, det måste vi göra om! Sedan gick vi runt på stan och jagade skor till Filippa och iPodhörlurar till mig. (Mina har blivit helt kassa, måste ha nya).

Norrmejerier reklamen på radion gör min dag allstå. Den är så himla rolig! Jag håller på att garva ihjäl mig varje gång! Det är en låt om päronfil och mjölk, haha. Om ni lyssnar på radio, håll utkik efter en kille som skriker mjölk hela tiden :D

Hoppas ni har det toppen!

Kommentarer
Postat av: Filippa

här kör vi kommentarbombning.

I´ll see uuuu tomååårooowww.

Börjat missbruka fjortisspråket på nätet.

Det är svårt när man väl börjat. Börja inte med det My.

2009-03-30 @ 23:01:43
URL: http://minvilljagminnas.blogg.se/
Postat av: Ammii

Omg I love your header! ;P Killarna är så jäkla heta, gah! ;P TH für immer<3



















/Ammii

2009-03-31 @ 20:42:00
URL: http://ammii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0