En super onsdag

Idag har det varit en superskön dag. Jag har gjort bort några saker som har tungt ner mig och jag har fått tillbaka några inlämningsuppgifter i skolan som jag fick oväntat bra på. Att det gick jättebra på ridningen var som grädden på moset.

Imorgon har jag sovmorgon! Så himla skönt! Vi börjar halv tolv så jag kan sova ut ordentligt, vilket jag inte gör på helgerna eftersom jag jobbar. Nu är det bara att räkna dagarna till påsklovet som kommer snart, längtar redan!

 Imorgon ska jag och Linda på bio, Dumpa mig. Det kommer bli superkul!
Jag och Cecilia lekte med våra kameror i söndags, vi fick några riktigt fina bilder!

Mitt humör just nu:

Hoppas ni har det bra i snön och vi ses snart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

my, jag tycker inte om dig..

JAG VILL OCKSÅ HA EN SÅN SNYGG BLOGG!!! :P

2009-03-12 @ 16:43:19
Postat av: c

GRYMT SNYGG HEADER MY!!

Hihi, söt bild!

2009-03-14 @ 22:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0