Shopaholic

När man vet att man borde sova somnar man såklart inte. Efter att ha vridit och vänt i sängen i x antal timmar lyckades jag somna och fick en skönhetssömn på 1,5 timmar. Klockan ringde 04.15 och då var det bara att kliva upp.
Bussen till Sundsvall gick bra, jobbigt att sitta hela tiden bara. Här är biljetten därifrån:


Morgonpigga i bussen ;)


Jag har inte så lätt för att hitta kläder i vanliga fall, men jag hade som inställning att vara öppen och prova allt, även om det inte ser snyggt ut på galgen kan det vara snyggt på. Och som jag provade. Tröttheten efter den tidiga morgonen var som bortblåst medans man sprang runt i butikerna och provade plagg efter plagg. Men visst kännde jag av tröttheheten när man stog still i ett par sekunder, då kom en våg av trötthet och jag skulle kunna somna på stället. Men vi körde på och tillslut blev det väldigt dyrt...
Bilder på allt kommer imorgon, nu är jag så trött att jag knappt ser vad jag skriver... Men 6 timmar och sju shoppingkassar senare blev det:

  • 2 linnen
  • En tunika
  • Ett par skor
  • Ett par shorts
  • En tjocktröja
  • En kjol
  • En t-shirt
  • Ett par jeansleggings

  • Kommentarer
    Postat av: Filippa

    åh jag brukade åka sådana där tidiga bussar när jag spelade pingis på diverse ställen. Men det är nästan ändå värt det då bussen nästan alltid är tom och man får sitta längst fram x)

    Jag måste få the shoes senare, blir ju nyfiken på hur jäkla lång du kommer bli!

    2009-06-16 @ 23:13:30
    URL: http://minvilljagminnas.blogg.se/
    Postat av: linda

    nu vill jag också shoppa!!

    2009-06-18 @ 08:13:40
    URL: http://enlindatouch.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0