Rix Fm 2009

I Fredags åkte jag till stugan och på Lördags kväll drog vi till Övik för att se Rix Fm!!! Jag och Cecilia hade lite problem att hitta ner till scenen först men tillslut hittade vi och trängde oss fram i folkvimmlet. Vi fick en bra plats i mitten ungefär 5 rader bakom scen. Senare flyttade vi så att vi stog precis framför scenen fast lite till höger, det var typ 2 personer framför oss till räcket. Där såg vi asbra! Jag hade högklackat vilket var ett smart drag om jag ville se bra men mina fötter var helt döda fteråt eftersom vi stog där i 5 timmar. Roligaste var Ola, han såg lite chockad ut över att vi i publiken kunde sjunga med så bra i hans låtar, för sjöng, det gjorde vi. Jag skrek för full hals och ändå lyssnar jag inte på Ola, texten kommer automatiskt. Kvällen blev lyckad och jag bjuder på lite bilder.


Star Pilots uppträdde


Kim från Made in Sweden rockade scenen


Janet lika så


Anders Fernette


Lily&Susie


Erik Hassle


Ola



Det var allt! Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0