Ovärt

Vi hade sovmorgon till klockan halv tio idag. När jag kom till skolan fick jag veta att det enda vi hade på no:n var stäning och betygssnack. Sedan hade jag ingen spanska eller matte vilket betyder att jag inte började förän kvart över två. Jag hade kunnat haft världens härligaste sovmorgon. det gick bra tillslut då vi fick ha sista lektionen på morgonen så vi slapp komma tillbaka men det var ändå fett ovärt att gå till skolan! Vi hade typ inga lektioner.

Nu är det bara två dagar kvar till skolavslutning! Så himla skönt! Är riktigt nöjd med mina betyg den här gången och sommaren kommer att bli underbar! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-17 @ 12:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0